Skocz do zawartości

Secret Project


Gifanonim

Polecane posty

Witam,

 

Od jakiegoś czasu pisze gierkę o roboczym tytule "The Secret Project", możliwe że jak zdążę to wystawie ja na compo na warsztacie ;)

 

Gra w założeniach biedzie głownie nastawiona na multiplayer (cos ala soldat) wszak z trochę innej kamery, jak będę miał więcej czasu to zrobię też single player’a z jakąś prosta fabułą, ale to są raczej odlegle plany.

 

Tutaj możecie pobrać chwilowa wersje gierki, dodam ze pod klawiszem F1 macie klawiszologie jak by ktoś miał problemy i nie wiedział czym się steruje.

 

a oto i screenshot z obecnej wersji nie mam jeszcze modeli dla postaci wiec zastąpiłem to 4 kreseczkami określającymi wymiary postaci ;) Trzeba sobie jakoś radzić.

 

Obrazek

"Bogowie to bugi ludzkich umysłów" Gifanonim ®

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn. jeszcze nie ustandaryzowalem tempa dlatego co komp to inna predkosc gry ;p

a gre sprawdzalem na moim atloniku XP (2,4+) i GF4 MX440 i dzialala wysmienicie ;)

 

Ale spoko wszystko zostanie zrobione w swoim czasie (miejmy taka nadzieje) xD

"Bogowie to bugi ludzkich umysłów" Gifanonim ®

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey,

 

Pod tym samym linkiem co w pierwszym poście, umieściłem nowa wersje ;)

 

Dodałem możliwość zmiany rozdzielczości (teraz jest ładowana z pliku ini).

Oraz zrobiłem cala klasę przedmiotów ;P chwilowo jest jeden na środku planszy który dodaje 10 do armora i odnawia się co jakiś czas ;)

 

Standaryzacji tempa gry ciągle jeszcze nie skodzilem wiec nadal działa na każdym kompie inaczej ale może chociaż większa rozdzielczość spowolni gierkę póki nie dopisze tego ;p

 

PS.

No i oczywiście zmienilem perspektywe kamery ;) teraz jest troche wiekszy widok.

"Bogowie to bugi ludzkich umysłów" Gifanonim ®

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nono - nawet fajne ;p

troche śmieszne te pola, gdzie nie widać co jest ;)

I moglbys dodac ze jak sie naciska "w" to ludek idzie w tym kierunku co kursor myszki jest- tak jest wygodniej... A przyciski "a" i "d" odpowiadałyby za poruszanie się w lini prostopadłej do wzroku postaci... Według mnie takie sterowanie byłoby łatwiejsze ;)

Piszę proste programy i stronki internetowe na zlecenie, zaliczenie...

Delphi, Pascal, C++, (X)HTML, CSS, trochę PHP, Javascript i MySQL

Kontakt: gg:1477872 e-mail: lewymati@wp.pl

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche śmieszne te pola, gdzie nie widać co jest ;)

Jak napisał Gif, to ma być gra multiplayer, więc głupio by było gdyby było widać całą planszę ;-) A tak, to widzisz to, co byś widział patrząc oczami swojej postaci ;-) Zgadłem gif? ;-)

҉

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@KKKas

No mniej więcej ;) postać jest jakby źródłem światła i widzisz to gdzie ono pada. Ale jeśli grałeś np. w Soldata tam w ogóle nie masz cieni i widzisz wszystko, a ja chciałem być oryginalny ;P Przynajmniej nie kojarzę jakiejś gierki mutlipalyer z cieniami w takim widoku albo podobnym.

 

@max1414

Sama szybkość obrotu kamery będzie do ustawienia w opcjach jak je tylko zrobię ale narazie chce dopracować to co jest, a samym menu gry zajmę się na końcu ;)

"Bogowie to bugi ludzkich umysłów" Gifanonim ®

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

No i kolejny update dostępny jak zwykle w linku z pierwszego posta ;)

 

co nowego :

- usunięty wyciek pamięci.

- usunięte bugi z cieni

- wstępna standaryzacja tempa gry (teraz teoretycznie powinna działać na każdym sprzęcie tak samo), jeszcze parę rzeczy musze dorobić np. reload broni i odstępy czasu strzelania ,ale to już jest formalność.

- możliwość ustalenia szybkości obrotu kamery za pomocą parametru kat w pliku ini

 

No i nowy screenShot:

 

Obrazek

"Bogowie to bugi ludzkich umysłów" Gifanonim ®

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Witam,

 

Po wakacjach ponownie siadłem do kodu, no dobra może nie po wakacjach bo mam ich jeszcze miesiąc ;P

W każdym razie napisałem kolejny fragment gierki, mianowicie:

 

- Plik mapy z pełną jego obsługą ;) teraz wszystko jest ładowane z pliku.

- Odłamki, jak pocisk uderzy w "ścianę" to będzie odpadał jakiś jej fragment.

- Lekka optymalizacja niektórych fragmentów gry.

 

Aktualna wersja dostępna jak zwykle w linku z pierwszego posta, czekam na opinie co byście zmienili z tego co jest i jak wam sie chwilowo podoba ;) ehh po co ja to pisze skoro pewno i tak mi nikt nic nie odpisze :P

"Bogowie to bugi ludzkich umysłów" Gifanonim ®

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się narasz porusza WSAD i rusza myszką cały czas to masakrycznie przycina coś mimo, że licznik wskazuje cały czas max. FPS jak się tylko przestanie machać mychą to już chodzi się normalnie.

 

Jak dla mnie nie wiem co można zmienić bo nie wiem co to ma być ;p

Ot taka mini-strona moja po godzinach :)http://www.wnetrzekuchni.pl

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie zbyt wolno się obraca, to trochę dziwne, że można strzelać w dowolnym kierunku a postać się w tym kierunku nie porusza, no chyba, że jest to czołg, bo nie wiem jak można iś do przodu a celować do tyłu i to celnie:D

 

no jak to jak... a Neo z matrixa tak potrafi ;p

Moje projekty: http://wojciechkulik.pl

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@force

 

Zakładamy ze to są świetnie wyszkoleni żołnierze/terroryści/wojownicy/etc.

Prędkość obracania można zmieniać w pliku ini ;p jak zajmę się menu i opcjami będzie to można dostosować w grze ;P ale to wszystko pisałem wcześniej

 

@Skorpio

Opis co to ma być za gra masz wcześniej ;)

"Bogowie to bugi ludzkich umysłów" Gifanonim ®

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i kolejny update ;P

 

W nowej wersji możemy się cieszyć dźwiękiem ;) a dokładniej odgłosami wystrzałów. Wkrótce będzie znacznie więcej przynajmniej mam taka nadzieje ;P

Gra jest do ściągnięcia tam gdzie zwykle i jak zawsze proszę o opinie ;P wiem ze to mało z punktu widzenia gracza jak na czas jaki na to poświęciłem, ale to było spowodowane tym że wcześniej nigdy nie korzystałem z OpenAL i musiałem się go nauczyć, w sumie jest bardzo prosty i łatwy do zrozumienia.

"Bogowie to bugi ludzkich umysłów" Gifanonim ®

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się bardzo podoba, ale przydałaby się jakaś muzyczka klimatyczna i np. dźwięk chodzenia, a jak przeciwnicy będąc chodzić to także aby dało się ich słyszeć nawet jak nie widać, wtedy można dodać skradania się :D A jak się ma duże rany to taki odgłos bijącego serca i takie dźwięki zdychania:D

I mógłbyś także linki do pliku dawać także w nowszych postach bo coraz więcej przewijania potrzeba

Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

No i kolejny Update'cik ^^

 

Link do aktualnej wersji TUTAJ (ten sam co z 1 postu, ale wstawiłem żeby Force nie popsuł rolki w myszce)

 

Co nowego:

 

-Intro (na razie takie żeby tylko było jak będę miał jakiś ciekawy pomysł, to zmienię)

- Menu (tak tego nam brakowało)

- Opcje (tak teraz można coś pozmieniać ;P nie jest tego dużo, ale wkrótce się rozmnożą)

- no i znowu lekka optymalizacja :)

"Bogowie to bugi ludzkich umysłów" Gifanonim ®

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja myszka cieszy się, że ktoś o niej myśli:D

Aż nie wiem czy mogę coś powiedzieć, ale spróbuje:D

-można by pod rolką dodać zmianę broni, znaczy, że jak mam broń numer 3 to rolka w górę czy przed siebie) i jet broń numer 4.

-trochę dziwne, że jak zmieniam broń to postęp przeładowania się zatrzymuje, powinien chyba się zerować, bo jak można nagle przerwać przeładowanie karabinu, a potem wznowić je

-oraz czy bronie czymś się będe różnić oprócz ilością naboi i odrzutem? Bo jeśli przeładowanie czegoś co ma 15 pocisków trwa tak długo jak tego co 500, to nie wiem czy ktoś będzie chciał używać pistoletu:D

Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak bronie się różnią czymś więcej ;) mianowicie to że pociski wyglądają tak samo to nie znaczy że tyle samo zadają obrażeń

 

Np.

10 pocisków (2 serie/strzaly)w shotguna zabija przeciwnika co ma 100HP i 0 Armora ,natomiast żeby zabić taka sama postać z miniguna potrzebujesz około 120 pocisków. Czas przeładowania też się różni pistolet sie bardzo szybko przeładowuje a na miniguna trzeba długo czekać, ale skoro u ciebie to nie jest widoczne to będę musiał sprawdzić czemu (najwyraźniej znalazłeś buga).

 

Co do zmiany broni za pomocą rolki to się pomyśli ;) musze sobie przypomnieć jak się ja obsługiwało bo wieki z niej nie korzystałem w żadnym z moich programów.

A jeśli chodzi o zatrzymanie przeładowania to defakto możesz wyjąc pusty magazynek z M16 postrzelać z pistoletu i dopiero potem założyć nowy magazynek do M16 wiec praktycznie jesteś wstanie zatrzymać się w połowie przeładowywania ;P

 

Ale pamiętajmy że ta gra jest ciągle w fazie budowy i testów wiec wszystko się może zmienić ;) w każdym razie dzięki za podpowiedz i wykryte Bugi, jeśli ktoś jeszcze znajdzie coś lub po prostu powie co o tym myśli będę wdzięczny.

"Bogowie to bugi ludzkich umysłów" Gifanonim ®

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...