Skocz do zawartości

Rune singer


Toster

Polecane posty

  • Odpowiedzi 99
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

lenia mam ostatnio i powoli wszystko idzie, dzisiaj podlacze ostatni efekt czarow i bedziemy juz tyci tyci do konca.

Potrzeba jeszcze kogos do napisania AI, ale jak znam zycie sam bede musial to zrobic a to troche potrwa, wiec moze najpierw dokoncze czesc sieciowa, ale to sie dopiero okaze za 1-2 dni.

Always Dark<br />u1_tt_logo.png banner-1.pngexFabula-banner.pngson_banner_ubersmall.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Oki doki, po dlugiej przerwie spowodowanej zlym wiatrem slonecznym itd projekt powrocil (he he mysleliscie pewnie ze zdechl)

 

Mamy dla was wersje pre-beta :)

Co dziala ?

Multi po sieci - i to jest glownie do testow

Single - bez AI (narazie)

 

W singlu mozna sobie pocwiczyc bez obaw ze ktos odda

W multi mozna pocwiczyc na kims.

Energii jest malo (tylko 10) wiec pojedynki beda raczej krotkie ale mamy nadzieje ze znajdziecie jakies bugi i dacie znac co i jak.

 

Opis wiekszosci rzeczy w paczce (plik .txt) troche dlugawe ale bez tego chyba nie ruszycie :)

 

No i na koniec link do sciagniecia: http://toster.ps.pl/RuneSinger/RuneSinger.rar

 

Mam nadzieje ze sie spodoba :)

Always Dark<br />u1_tt_logo.png banner-1.pngexFabula-banner.pngson_banner_ubersmall.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Menu jest hiper, super, mega miodne. Po prostu świetnie to wygląda. A teraz nieco krytyki ^_^ Włączyłem Single Playera, a jako że przeciwnik nie miał AI to nie mógł skończyć tury (chyba, że to akurat nie wina AI, po prostu stał w miejscu i nic nie wskazywało na to, że ruszy tyłek). Postanowiłem więc włączyć gierkę jeszcze raz. W tym celu wcisłem Escape'a, niestety wyskoczył AV. Ponowna próba - ten sam efekt. Musiałem wyłączyć grę iksikiem. A w logu mam takie coś:

KODQ;-

 

 

Tak więc w ogóle sobie nie pograłem :/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włączyłem Single Playera, a jako że przeciwnik nie miał AI to nie mógł skończyć tury (chyba, że to akurat nie wina AI, po prostu stał w miejscu i nic nie wskazywało na to, że ruszy tyłek).

Tak, tez z tym mialem problem, ale mialem Blinda pod reka na ircu, ktory mi powiedzial ze Q lub I sie konczy ture :-D

My life for Aiur!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne, ustawiłem dźwięk on, a nic nie słyszałem, ale chyba tak miało być.

Mam dwie drobne uwagi:

1 ) jak jest to tło menu, to skała z przodu lata płynni ale te w tle tak skaczą, a mam 100 fpsów

2 ) można przejść ludzikiem przez ludzika a on nawet sie nie wywraca :D

Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy starcie gry pojawia się taki ładny ekran z latającymi wyspami i nazwą gry

i ja tak sobie na niego patrze :)

i czekam i czekam :(

i czekam ... :blink:

i czekam :huh:

aż się wnerwiłem i kliknołem :angry:

i wtedy stal się cud pojawił się menu

a nie pomyśleliście o tym żeby po jakimś czasie menu samo się pojawiało ;)

 

i jeszcze jedna uwaga

jak się maksymalizuje okno to się straszne rzeczy dzieją więc lepiej zablokujcie ten przycisk :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z przykrością muszę powiedzieć, że nie bardzo mi coś dobrze chodzi :)...

 

1.) Dość, że przekraczam max fpsy to jeszcze się tnie (mój komp: C2D 1,8GHZ 2mb cache, 2GB ramu, geforce 8600GT Palit 256MB - powinno smigać hehe:P)

 

2.) Chrzani się coś wewnątrz gry:

 

Obrazek

Moje projekty: http://wojciechkulik.pl

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od samego poczatku Projekt byl poligonem testowym dla kilku rzeczy ktore chcielismy z Blindem sprawdzic, nie mowiac o tym ze jest on de facto efektem ubocznym bo tak naprawde to na poczatku napisalem sobie tylko SpellEngine a cala reszta byla do pobawienia sie wlasnie tym modulem.

 

Sprawdzilismy co chcielismy i doszlismy do wniosku ze kontynuacja projektu pozera duzo naszych zasobow a nie wnosi nic nowego w naszej wiedzy. Teraz trzeba by zrobic testy/bugi/testy/bugi itd. co zzera full czasu a gra i tak hitem nigdy nie bedzie wiec szkoda naszego czasu i energii. Co prawda chcialem jeszcze zrobic to co obiecywalem tzn trawe na wietrze ale cos z grafikiem sie nie dogadalismy a bez grafy to ciezko to zrobic fajnie wiec moze next time.

Always Dark<br />u1_tt_logo.png banner-1.pngexFabula-banner.pngson_banner_ubersmall.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...