Skocz do zawartości

MacMercury

Użytkownicy
  • Zawartość

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

O MacMercury

  • Ranga
    Nowy na forum
  1. Temat dawno nieaktualny, ale mimo to napiszę rozwiązanie - może komuś się przyda. Ja w swojej grze rozwiązałem to tak, że tworzę nowy, praktycznie niewidoczny sprite 1x1, który aktywnie podąża za kursorem: sf::Image img_cursor; img_cursor.Create(1, 1, sf::Color::Black); sf::Sprite cursor; cursor.SetImage(img_cursor); /// Blablabla while(1) { cursor.SetPosition(sterowanie.GetMouseX(), sterowanie.GetMouseY()); gdzie sterowanie to: const sf::Input &sterowanie = okno->GetInput(); gdzie okno to wskaźnik sf::RenderWindow* W przypadku kolizji przycisku z pseudokursorem (używając PixelPerfectTest z tego) oraz wciśnięciu LPM ma wykonać kod.
×