Skocz do zawartości

luka100

Użytkownicy
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

O luka100

  • Ranga
    Nowy na forum
  1. Witam, piszę na zaliczenie gre typu snake, mam stworzone dodawanie jedzenia, samo jedzenie, wydłużanie węża po zjedzeniu oraz kolizje, brakuje mi jedynie ruchu "zawijanego" same węża, może ktoś pomóc to zrobić? kod: jest to kod dodawania kolejnego czlonu, licznik to ilosc zjedzonego jedzenia, moveX, moveY ruch zrobiony na timerach, jedzenie robi się 0.03 od srodka poprzedniego członu, myślałem żeby zrobić wektor ruchu w strukturze oraz pozycja każdego członu=pozycja członu następnego, ale w ogóle nie wiem jak się do tego zabrać proszę o pomoc jeśli ktoś potrzebowałby cały kod to prześle, pozdrawiam. void CGL::czlon(int a) { float g=0.03; if (licznik==0) cout << "nic"; else { /*******************************************************/ if (obrot==0) { for(int i=1;i<=licznik;i++) { float d; d=g*i; glPushMatrix(); glTranslatef(moveX-d,moveY,0); glScalef( 1.0f/(float)BOARD_X, 1.0f/(float)BOARD_Y, 0.1f ); glBindTexture( GL_TEXTURE_2D, texture ); glutSolidSphere( 0.2f,20,20 ); glPopMatrix(); } } /*******************************************************/ else if (obrot==90) { for(int i=1;i<=licznik;i++) { float d; d=g*i; glPushMatrix(); glTranslatef(moveX,moveY-d,0); glScalef( 1.0f/(float)BOARD_X, 1.0f/(float)BOARD_Y, 0.1f ); glBindTexture( GL_TEXTURE_2D, texture ); glutSolidSphere( 0.2f,20,20 ); glPopMatrix(); } } /*******************************************************/ else if (obrot==180) { for(int i=1;i<=licznik;i++) { float d; d=g*i; glPushMatrix(); glTranslatef(moveX+d,moveY,0); glScalef( 1.0f/(float)BOARD_X, 1.0f/(float)BOARD_Y, 0.1f ); glBindTexture( GL_TEXTURE_2D, texture ); glutSolidSphere( 0.2f,20,20 ); glPopMatrix(); } } /*******************************************************/ else if (obrot==270) { for(int i=1;i<=licznik;i++) { float d; d=g*i; glPushMatrix(); glTranslatef(moveX,moveY+d,0); glScalef( 1.0f/(float)BOARD_X, 1.0f/(float)BOARD_Y, 0.1f ); glBindTexture( GL_TEXTURE_2D, texture ); glutSolidSphere( 0.2f,20,20 ); glPopMatrix(); } } } }
×