Skocz do zawartości

Sianoo

Użytkownicy
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

O Sianoo

  • Ranga
    Nowy na forum
  1. Witam, Jestem początkującym programistą i ostatnio natknąłem się na kurs biblioteki SFML. Nie było w nim za wiele na temat odczytywania bieżących pozycji myszy i sprajtów. Ostatnio pisząc pewną aplikację natknąłem się na problem z tym fragmętem kodu: sf::Event zdarzenie; while( oknoAplikacji.GetEvent( zdarzenie ) ) { if (zdarzenie.Type == sf::Event::Closed) oknoAplikacji.Close(); if ((zdarzenie.Type == sf::Event::MouseButtonPressed) && (zdarzenie.MouseButton.Button == sf::Mouse::Left)) { if (((zdarzenie.MouseMove.X >= person_button.GetPosition().x) && (zdarzenie.MouseMove.Y >= person_button.GetPosition().y)) && ((zdarzenie.MouseMove.X <= person_button.GetPosition().x+50) && (zdarzenie.MouseMove.Y <= person_button.GetPosition().y+41))) { oknoAplikacji.Close(); } } } Ten fragmęt odczytuje Eventy. Chodzi mi o to, by po kliknięciu na sprajt(wymiary to 50x41) aplikacja zamykała się. Z góry thx.
×