Skocz do zawartości

Matisek

Użytkownicy
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

O Matisek

  • Ranga
    Nowy na forum
  1. Witam mam problem z "uwalnianiem" tekstur podczas zakończenia działania programu pod który podpielem swoja ddlke wyrzuca mi błąd Wiem ,że chodzi o to, że zmienna "Texture1: Direct3D9.IDirect3DTexture9" do której ładuje teksture nie czysci sie przy wyjsciu. trzeba chyba zrobic hook na procedure uwalniania. Tylko za Chiny nie wiem jak to zrobic :/ W zalaczniku caly projekt: SimpleSample.exe - przyklad pustego projektu w directx D3D9.dll - skompilowana dllka która SimpleSample.exe uruchamia automatycznie samo SimpleSample.exe pokazuje pusty obraz natomiast gdy w folderze jest D3D9.dll powinien sie rysowac obrazek jak bedziecie probowali wyjsc z programu to wyskoczy ten blad ktory wczesniej wkleilem Probowalem tworzyc i wczytywac tekstury w samej procedurze PresentCallback i zadzialalo , nie wywala blad ale jest to totalnie bez sensu bo przy kazdej klatce program na nowo tworzy teksture i laduje do niej plik co powoduje strasznie duzy spadek fps :/ Ma ktos pomysl jak hooknac czyszczenie tekstur przy wylaczaniu programu SimpleSample.exe zeby nie wyskakiwal ten blad? (SimpleSample.exe jest nie do ruszenia taki warunek ) Źródło+demo http://www.speedyshare.com/files/26499232/overlay.zip
×